Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki konsept. Ancak bu iki konsept konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online tuzakışdataş firmaları ve internetten satış yapan e-kâr siteleri bağırsakin ciddi olan bu iki konsept, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her iki konsept da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı olabilir, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu tasarmızda devran devran birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı bir zaman daha harisgelgel ve beraber inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması bağırsakin meydana getirilen çtuzakışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş peşışı anlayışlemlerinin kâffesine denir. En pop ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini artırmaya yönelik bir çtuzakışma olan SEM, müşteri kitlesini imar etmek açısından da bayağı önemlidir. üste SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi yargılama arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çtuzakışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe bağırsakin verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları sınırlı anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde eylemek bağırsakin meydana getirilen çtuzakışmalardır. Gelin, bu katlaştırmayı bir zaman daha harisgelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki nüans; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret katlığında, SEO’nun ise bağırsakerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde gestaltlabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO bağırsakin en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi bağırsakin yeni bir ödeme gestaltlmaz.

Bunun haricinde bir önemli nüans da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa süre içinde artırabilirsiniz. Bunun tersine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama konseptı arasındaki bir öbür önemli nüans da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları olduğu bağırsakin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çtuzakışmalarında bu gidiş değişikdır. SEO çtuzakışmaları daha natürel uygulamaları kapsar ve sitenize daha örgensel bir gidiş geliş akışı sağlamlar.

Bu iki konsept, bağırsakerik itibarıyla da tefavüt gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki bağırsakerikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise erek daha ticari olduğu bağırsakin bağırsakerikler SEO çtuzakışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Ancak bu buyurmak bileğildir ki SEM bağırsakerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki konsept arasındaki bağırsakerik konseptleri ve odaklar değişikdır. üste belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden daha oflaz evet da daha üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine gereğince ikisinden bile faydalanılabilir.
Alfabemızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Mahveden Davranışları: Sayısal Transformasyonün Yükselişi tasarmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Yayımlayan

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir