Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak mimarilmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun şehir analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve kontak alanları gibi değteamülkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların teamülletmeniz kucakin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, birebir maliyette yapma zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı trok hakikaten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde önem alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değteamülti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu kızılırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi gözcü önemli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş proseslerini değteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün evet.
Yayımlayan